zaterdag 10 februari 2018

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

Goedenavond allemaal,

Wat leuk dat je op mijn blog terecht bent gekomen. Vandaag laat ik jullie een geboortekaartje zien voor een lief, klein mannetje met de waanzinnig leuke papierset 'So Cool' van Joy!Crafts. Aan de ene kant zitten Project Life (PL) kaartjes en aan de andere kant grote vellen met scrappapier. Je kunt het dus voor heel veel doeleinden gebruiken: scrappen, PL en kaarten maken!
 Het plaatje van de kleine man heb ik op Pinterest gevonden en achter een PL-kaartje geplakt waar ik de ster uit heb gesneden. Het kaartje heb ik gemat op wit papier en voorzien van kruissteekjes met het stansje 'Embrodery'. Verder nog wat laagjes gemat designpapier (waarvan eentje met stikrandjes uit dezelfde set als de kruissteekjes) en nog een stuk in vlagvorm aan de boven- en onderkant op de kaart geplaatst.
 De tekst gestempeld en gemat op wit papier.
 Van de kleine tekst vlaggetjes gemaakt en onder de verschillende lagen bevestigd. Dat ziet er toch leuk uit, of niet dan?
Gebruikte materialen
 
- Scrap Designpapier/Project Life ‘So Cool’ 6011/0539
- Cardstock wit A4 linnen 8099/0104
- Snijstencil ‘Embroidery’ 6002/0962
- Snijstencil ‘Crosses and Stripes’ 6002/0961
- Stempelset ‘Gefeliciteerd’ 6410/0457
- Schuurblokje 6200/0001
- Tacky Glue 6500/0215
- Double Sided Craft Tape 6500/0030

Ik hoop dat je mijn kaartje leuk vindt! Graag tot een volgende keer!
 

2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart! Lekker stoer maar ook zo lief. Ook de sketch/opbouw vind ik erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, lieve en toch stoere kaart Nicolette. Gaaf zoals je met de tekst "gespeeld" hebt. Ook leuk vind ik het plaatje achter die steropening, leuk al die laagjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette