donderdag 24 augustus 2017

Schoonmoeder Hannie 73 jaar!

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag is mijn schoonmoeder jarig. Zij is ook een kaartenmaker en fan van mijn kaarten, dus uiteraard heb ik er voor haar één gemaakt. Het vintage plaatje komt van Pinterest en het gebruikte papier is de lijn 'My dearest Sofia' van Pion design.
 De ronde stansen die ik heb gebruikt zitten in de set 'African Circle' van de lijn 'Wild Animals' van Amy Design (ADD10104): wat een waanzinnig mooie stansen voor een klein prijsje! Door deze stansen kwam ik weer eens op het idee om er een ronde kaart van te maken.
De bloemetjes heb ik gemaakt met Bunch of flowers 2 van Elizabeth Craft Designs en met de Floral Flourishes stansjes 6002/0771 van Joy!/Noor.

Verder de bloemetjes hartjes gegeven met pareltjes en nog een tekstje en vlinders uit het designpapier.

Morgen valt het kaartje bij mijn schoonmoeder op de mat. Ik hoop dat ze hem kan waarderen, maar grote kans van wel!

Fijne dag!



3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor je schoonmoeder. Leuk model en lief plaatje. Mijn schoonmoeder wordt zaterdag ook 73.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder. Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor je schoonmoeder Nicolete. Gefeliciteerd hoor. Erg leuk met de mooie ronde mal. Leuk plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette