zondag 9 april 2017

Love You

Goede avond lieve mensen,
 
Van de week kwam mijn scrap-vriendin Saskia-Ann weer een dagje bij mij op bezoek. Ik had besloten om eens niet met DT-opdrachten aan de slag te gaan, maar lekker ultiem te gaan scrappen  zonder mitsen en maren. Met van alles wat ik zelf wilde ;-). De basis hiervoor is natuurlijk een foto. En wel een mooie zwart-wit-foto van mijn meiden die onlangs is gemaakt door de schoolfotograaf.
 Het papier is van Pion Design en heet 'My Precious Daughter'. Papier waar ik al heel veel mee heb gedaan, maar het blijft een geweldige lijn.
 De randen van de foto heb ik opgeschuurd. Dat is vooral te zien aan de onderkant. De rest van de foto had al een witte rand ;-)
 De grote paarse bloemen en de grootste witte bloemen heb ik zelf gemaakt. De eerste met de 'rose creations' van Spellbinder en de witte met 'Bunch of Flowers 2, van Elizabeth Craft Designs.
 Linksboven in de hoek van de foto heb ik de nieuwe Joy!/Noor!-mal 6002/0783 gebruikt. De bijpassende randstans 6002/0784 zie je rechts en onder de foto. Super gave mallen!
 Achter de foto een stuk golfkarton dat ik bewerkt heb met gesso en daarachter een stuk jute. Deze combinatie geeft de layout een beetje een stoer effect.
 Alle randen van het designpapier heb ik gescheurd. Hiervoor heb ik af en toe de scheurliniaal fotorand 6200/0003 gebruikt maar ik heb ook gewoon lekker ongegeneerd zitten scheuren.

Ik heb verschillende stempels gebruikt: klokken, ronde tekststempels, steenstrips en achtergrondteksten. Verder de layout nog opgebouwd met vlinders, verschillende stansjes, verbandgaas, kant, hartjespinnetjes en een bedeltje.

Inmiddels prijkt hij al in de woonkamer. Ben er zelf erg happy mee!

En jij? Wat vind jij er van? Ben uiteraard erg benieuwd en lees het graag.

Heel veel liefs,



3 opmerkingen:

  1. Nou, dat is ene sieraad in je woonkamer! Prachtige LO! EN wat een leuke foto van je meiden. En heb ik het goed dat je oudste het meest van jou weg heeft?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie omkadering van een hele mooie foto!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUper gaaf gemaakt en groot gelijk om hem in je woonkamer te laten schitteren. Prachtig samengesteld Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Elk lief berichtje is een cadeautje om te lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Liefs, Nicolette